Jäseneksi liittyminen

Voit liittyä jäseneksi kotipaikkakuntaasi lähinnä olevaan lihastautiyhdistykseen. Eri puolilla Suomea on 12 lihastautiyhdistystä, jotka järjestävät omaa toimintaa jäsenistölleen. Jäseneksi voivat liittyä sairastuneet, läheiset, ammattihenkilöt tai liiton toiminnan tukemisesta kiinnostuneet.

Valitse alla olevalta listalta oman alueesi yhdistys, ja täytä sähköinen liittymislomake yhdistyksen sivuilla:

OUKALI, Pohjois-Pohjanmaan ja Kainuun lihastautiyhdistys ry
Keski-Suomen lihastautiyhdistys ry
Itä-Suomen lihastautiyhdistys ry
Kymenlaakson lihastautiyhdistys ry
Pirkanmaan lihastautiyhdistys ry
Lapin läänin Lihastautiyhdistys ry
Pohjanmaan lihastautiyhdistys ry
Etelä-Hämeen lihastautiyhdistys ry
Kaakkois-Suomen lihastautiyhdistys ry
Lounais-Suomen lihastautiyhdistys ry
Uudenmaan lihastautiyhdistys ry
Pohjois-Savon lihastautiyhdistys ry

Paikallisyhdistyksen jäsenyys tarjoaa monipuolisia mahdollisuuksia tiedon saamiseen, vertaistukeen sekä virkistys- ja lomatoimintaan. Jäsenmaksu vaihtelee yhdistyksittäin 15 - 30 euron välillä.

Jäseneksi liittyessäsi saat tietopaketin, jossa kerrotaan sairaudestasi sekä liiton palveluista. Jäsenetuna tulee viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Lihastautiliiton julkaisema Porras-lehti, josta löytyy sairauksien hoitoon ja kuntoutukseen liittyvän ajankohtaisen tiedon lisäksi tarinoita sairastuneiden ja heidän läheistensä elämästä.

Jäsenenä voit myös vaihtaa ajatuksia Lihastautiliiton kotisivujen keskustelupalstalla.

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Nuori, anna äänesi kuulua!   Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59   Nuorisotoimikuntalaisena p
Tervetuloa Lihastautipäiville Turkuun 14.-15.4.2018! Lihastautipäiviä vietetään tänä vuonna Scandic Juliassa Turussa. Lihastautipäivien ohjelma koostuu