Sosiaalineuvonta

Neuvontaa lihassairaille sosiaaliturvaan liittyvissä kysymyksissä antaa sosiaaliturvasuunnittelija
Hanna-Mari Hanhiala: 044 736 1031.

Lihastautiliitto julkaisee vuosittain Sosiaalikompassi-julkaisun,  johon on koottu tavallisimpia vammaisuuteen ja pitkäaikaissairauksiin liittyviä palveluja ja tukimuotoja. Sosiaalikompassi ilmestyy helmikuussa Porras-lehden liitteenä, joten siihen kootut tiedot perustuvat kulloisenkin julkaisuvuoden tammikuun tilanteeseen. Esimerkiksi vuoden aikana tapahtuvat lakimuutokset voivat siis vaikuttaa Sosiaalikompassin tietoihin.

Sosiaalikompassi 2017

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Nuori, anna äänesi kuulua!   Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59   Nuorisotoimikuntalaisena p