Työllistymisen edistäminen

Työ on perusoikeus!

Oikeus työhön on jokaisen ihmisen perusoikeus. Tarjoamme yksilöllistä tukea työnhakuun ja työllistymiseen liittyvissä kysymyksissä. Lihastautiliiton urasuunnittelija on apuna työnhakuasiakirojen laadinnassa, erilaisten tukimuotojen selvittämisessä ja haastatteluun valmistautumisessa. Ota yhteys Liisa-Maija Verainen, puh. 040 751 1081, liisa-maija.verainen(at)lihastautiliitto.fi

Duunimentori -työnantajapalvelu

Duunimentori-sivustolta löydät tietoja järjestöille ilmoitetuista avoimista työpaikoista. Palvelua ylläpitää Lihastautiliitto ry:n hallinnoima Duunimentori-hanke. Sivustolla on tietoa sekä työnhakijalle että työnantajalle esimerkiksi työn tukimuodoista.

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään vertaistapaaminen Helsingissä, Valkeassa talossa, 9.-11.6.2017. Vertaist
ALS-päivät Helsingissä 17–18.6.2017 Onko perinnöllisyyden tutkimisella yhteyksiä hoitojen kehitykseen? Tästä aiheesta puhuu neurologian erikoislääk
Lihastautiliitto järjestää yhdessä Matka-agenttien kanssa  11. – 15.9.2017 matkan Tallinnaan. Tallinna on suomalaisille tuttu Viron pääkaupunki, joka