Tapahtuma: Liikuntachat siirtyi syksyyn – uusi aika on 27.9.2017 klo 17-19!

27.09.2017 0:00

Lihastautiliiton liikuntachat kokoaa 27.9.2017 klo 17-19 ruudun ääreen monipuolisen joukon asiantuntijoita keskustelemaan soveltavasta liikunnasta ja ennen kaikkea lihastautia sairastavien liikunnasta. Kannattaa siis käyttää mahdollisuus hyväksi, ja tulla keskustelemaan tai kysymään soveltavasta liikunnasta, olitpa sitten lihastautia sairastava, läheinen tai työsi kautta soveltavan liikunnan asioiden kanssa tekemisissä!

Chatissa mukana keskustelemassa:
• Lihastautiliiton liikuntavastaava Sirpa Kälviäinen
• Lihastautiliiton fysioterapeutti Emma Velling
• TtT, soveltavan liikunnan erityisasiantuntija Anders Romberg
• Soveltava liikunta SoveLi ry:n asiatuntija Virpi Pennanen
• Sähköpyörätuolifutiksen valmentaja ja kokemusasiantuntija Erik Lundell

Chatin löydät 27.9.2017 klo 17 alkaen Lihastautiliiton www-sivustolta osoitteesta http://www.lihastautiliitto.fi/fi/chat. Tervetuloa mukaan keskustelemaan!

Ennen syksyä liikunta-asioista pääsee keskustelemaan myös yksityischatissa Lihastautiliiton liikuntavastaavan Sirpa Kälviäisen kanssa. Liikunnan yksityischatit  tiistaina 30.5 klo 14-16  ja keskiviikkona 14.6 klo 14-16!

Siirry takaisin edelliselle sivulle
Katso kalenterin muita tapahtumia

Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480 100. Linja aukeaa soittoajan alettua, ja se suljetaan soittoajan päätyttyä. Puhe
Mitokondriotautia sairastaville sekä heidän läheisille ja omaisille järjestetään vertaistapaaminen Helsingissä, Valkeassa talossa, 9.-11.6.2017. Vertaist