Elämyksiä luonnosta –tuetun loman haku käynnissä!

12.04.2017

Tuettu loma on irtiotto arjesta. Lomalla virkistytään, tutustutaan uusiin ihmisiin, kokeillaan erilaisia taitoja ja koetaan elämyksiä. Tuetun lomatoiminnan tavoitteena on tarjota kodin ulkopuolinen lomamahdollisuus niille perheille ja aikuisille, joilla ei muuten olisi mahdollisuutta lomaan. Tuetun loman tavoitteena on lisätä hyvinvointia. Lomatuen myönnetään taloudellisin, terveydellisiin ja sosiaalisin perustein.

Lihastautiliitto järjestää yhdessä Maaseudun Terveys- ja Lomahuollon kanssa Elämyksiä luonnosta –loman 7.-12.8.2017. Kurssipaikkana on Mantan Luontopalvelut  Möhkössä.

Hakuaika lomalle päättyy 7.5.2017. Lomaan ja hakumenettelyyn voit tutustua täällä.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Nuori, anna äänesi kuulua!   Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59   Nuorisotoimikuntalaisena p
Tervetuloa Lihastautipäiville Turkuun 14.-15.4.2018! Lihastautipäiviä vietetään tänä vuonna Scandic Juliassa Turussa. Lihastautipäivien ohjelma koostuu