Lihastautiliitto kerää kokemuksia koululiikunnasta - vastaa kyselyyn!

08.05.2017

Lihastautiliitto kerää kokemuksia koulun liikuntatunneista

Lihastautiliitto on kiinnostunut lihastautia sairastavien koululiikuntakokemuksista – erityisesti siitä, miten lihastautia sairastava lapsi ja nuori on voinut toimia yhdenvertaisesti, turvallisesti ja yhdessä muiden kanssa liikuntatunneilla ja välituntiliikunnassa sekä liikuntakerhoissa. Haluamme kerätä hyviä malleja, jotta ne voidaan koota yhteen ja välittää opetushenkilöstön käyttöön!

Kyselyyn pääset vastaamaan tästä. Kyselyn alkusta löytyy pieni opastus vastaamiseen, vastausaikaa on syyskuun alkuun saakka.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Nuori, anna äänesi kuulua!   Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59   Nuorisotoimikuntalaisena p
Tervetuloa Lihastautipäiville Turkuun 14.-15.4.2018! Lihastautipäiviä vietetään tänä vuonna Scandic Juliassa Turussa. Lihastautipäivien ohjelma koostuu