Lihastautiliitto tukee ALS-jäävesikampanjalla kerätyin varoin ALS-toimintaa

26.06.2017

Lihastautiliitto tukee ALS-jäävesikampanjalla kerätyin varoin ALS-toimintaa kolmella eri tavalla:

1) Henkilökohtainen ALS-virkistysraha: ALS-virkistysraha on tarkoitettu niille ALSia sairastaville, jotka eivät esimerkiksi terveydentilansa takia ole pystyneet tai pysty osallistumaan muihin ALS Ice Bucket Finland -jäävesiämpärikampanjan tuotoilla järjestettyihin tapahtumiin. Korvauksen virkistystapahtumasta voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomake kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 100 euroa. Hakemuslomake löytyy tästä.

2) ALS-virkistysraha ALS-vertaistukiryhmille: ALS-vertaistukiryhmillä on mahdollisuus hakea ryhmälleen kertaluonteisesti virkistysrahaa 100e/ryhmä. Hakijana voi olla vertaisryhmän vetäjä tai joku ryhmäläisistä. Korvauksen virkistystapahtumasta voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomake kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 100 euroa. Hakemuslomake ALS-vertaistukiryhmille löytyy tästä.

3) ALS-alueraha ALS-ensitietopäiviä tai ALS-tietopäivien järjestämiseen: Alueilla on mahdollisuus hakea jäävesikampanjarahaa 300e/vuosi. Tukea voidaan käyttää ALS-ensitietopäivän tai ALS-tietopäivän järjestämisen yhteydessä syntyvien kustannusten (luennoitsijoiden palkkiot ja matkakustannukset) kattamiseen. Korvauksen voi hakea jälkikäteen toimittamalla hakemuslomakkeen kuitteineen Lihastautiliittoon. Korvattava summa on kuitissa/kuiteissa oleva määrä, kuitenkin enintään 300 euroa. Hakemuslomake ALS-tietopäivien järjestämiseen löytyy tästä.

Jaa uutinen:

Jaa Facebookissa Jaa Twitterissä

Selaa uutisryhmää Yleisuutiset

Kansainvälisen harvinaisten sairauksien päivän kunniaksi Turussa järjestetään 28.2. aamupäiväseminaari, jossa käsitellään harvinaissairauksien tutkim
Lihastautiliitto tarjoaa kuukausittain puhelimitse lääkärin antamaa neuvontaa. Lihastautiliiton puhelinlääkärin tavoitat soittoaikana numerosta 044 0480
Nuori, anna äänesi kuulua!   Haku Lihastautiliiton nuorisotoimikuntaan alkaa 12.2.2018 ja haku päättyy 2.3.2018 klo 23.59   Nuorisotoimikuntalaisena p
Tervetuloa Lihastautipäiville Turkuun 14.-15.4.2018! Lihastautipäiviä vietetään tänä vuonna Scandic Juliassa Turussa. Lihastautipäivien ohjelma koostuu