Liiton tuki- ja asiantuntijajäseniksi voidaan hyväksyä muita rekisteröityjä yhdistyksiä, oikeuskelpoisia yhteisöjä, säätiöitä tai yksityisiä kansalaisia, jotka haluavat tukea ja edistää liiton tarkoitusta ja toimintaa.

Tuki- ja asiantuntijajäsenyyttä haetaan vapaamuotoisella kirjallisella hakemuksella liittohallitukselta, hakemukset osoitetaan toiminnanjohtaja Sari Kuosmaselle.

Yhdistysjäsenyyden (tuki- ja asiantuntijuusjäsen) vuosimaksu on 75 € ja yritysjäsenyyden vuosimaksu 150 €.

Henkilöjäsenet

Henkilöjäsenet voivat liittyä haluamaansa jäsenyhdistykseen ja siten olla mukana myös Lihastautiliiton toiminnassa, mm. asettua ehdolle liittohallitukseen.

Jos olet jo Lihastautiliiton jäsenyhdistyksen jäsen, pääset kirjautumaan omille sivuillesi tästä: https://oma.lihastautiliitto.fi/

Sense-jäsenrekisterin mobiiliversioon kirjauduttaessa tarvitset oman henkilökohtaisen sähköpostiosoitteen, joka on ilmoitettu rekisteriin. Salasanan kirjautumiseen saa valitsemalla ensimmäisellä kirjautumiskerralla vaihtoehdon Tilaa uusi salasana. Jotta tunnistautuminen on mahdollista, salasana toimitetaan jäsenen henkilökohtaiseen sähköpostiin. Siksi esimerkiksi perheessä ei kahdella jäsenellä voi olla käytössään samaa sähköpostiosoitetta. Salasanan saamisen jälkeen kirjautuminen onnistuu sähköpostiosoitteen lisäksi myös jäsennumerolla ja salasanalla.

Mobiilissa on hyvä tarkistaa ja päivittää jäsenrekisterissä olevat puhelinnumero-, osoite- ja sähköpostitiedot ajantasaisen viestinnän saamiseksi.  Muuttuneet tiedot voi myös ilmoittaa suoraan omaan lihastautiyhdistykseen, jos mobiilin käyttö ei tunnu luontevalta. Samalla kannattaa ilmoittaa, haluaako vain sähköisen Porras-lehden sekä tarvitaanko vain yksi Porras-lehti taloutta kohti. Myös nämä tiedot voi päivittää itse mobiilissa.